E-rejestracja - Instrukcja
E-rejestracja umożliwia zarejestrowanie się do lekarza na wizytę z domu przez internet.
            
            Aby móc w pełni korzystać z systemu E-rejestracja trzeba założyć w portalu konto (login i hasło).
            Konto do portalu E-rejestracja można założyć wyłącznie w Rejestracji przychodni przy ul. Majętnego 14.
            W rejestracji informujemy, że chcemy założyć konto w portalu E-rejestracja.
            Podajemy:
            - adres email - na który zostanie przysłane hasło do portalu E-rejestracja
            - login - nasz osobisty login do portalu E-rejestracja - login należy zapamiętać - system rozpoznaje duże i małe litery, nie używać polskich znaków
            
            Każda osoba rejestrująca się do portalu E-rejestracja musi mieć swój adres email.
            Jeżeli rejestrujemu dziecko - podajemy jego osobny adres email - nie ma mozliwości założenia kont dla kilku osób na ten sam adres email.
            
            Po zalogowaniu w portalu E-rejestracja klikamy w "Wolne terminy".
            Wybieramy interesujący nas termin i klikamy "Szukaj".
            System poda nam wszystkie wolne wizyty dla lekarzy w szukanym przez nas terminie.
            Interesujący nas termin wizyty rezerwujemy klikając "Rezeruj".
            
            Aby przejść na stronę portalu kliknij w obrazek poniżej
            