E-rejestracja - Instrukcja

E-rejestracja umożliwia zarejestrowanie się do lekarza na wizytę z domu przez internet.
Aby móc w pełni korzystać z systemu E-rejestracja trzeba założyć w portalu konto (login i hasło).

Konto do portalu E-rejestracja można założyć wyłącznie w Rejestracji przychodni przy ul. Majętnego 14.

W rejestracji informujemy, że chcemy założyć konto w portalu E-rejestracja.
Podajemy:
- adres email - na który zostanie przysłane hasło do portalu E-rejestracja
- login - nasz osobisty login do portalu E-rejestracja - login należy zapamiętać - system rozpoznaje duże i małe litery, nie używać polskich znaków

Każda osoba rejestrująca się do portalu E-rejestracja musi mieć swój adres email.
Jeżeli rejestrujemu dziecko - podajemy jego osobny adres email - nie ma mozliwości założenia kont dla kilku osób na ten sam adres email.

Po zalogowaniu w portalu E-rejestracja klikamy w "Wolne terminy".
Wybieramy interesujący nas termin i klikamy "Szukaj".
System poda nam wszystkie wolne wizyty dla lekarzy w szukanym przez nas terminie.
Interesujący nas termin wizyty rezerwujemy klikając "Rezeruj".

Aby przejść na stronę portalu kliknij w obrazek poniżej
erejesteracja